Hazard VS Evelina

Herregud vad jag har bråkat med Hazard idag. han var väl inte det minsta svettig medans jag häll på att dö. Jag skulle longera honom för att han har ett bett under magen där sadelhjorden ska sitta så ville låta honom vara utan den. Vet att han alltid vänder sig inåt mot mig när jag ska longera honom men hoppades på det bästa vilket inte gick så bra. Han VÄGRADE att gå på en volt runt mig och jag fick putta bort/ut honom HELA tiden verkligen. Plus att han försöker se ut som om han ska äta upp mig bajsa på mig och sedan hoppa på mig typ. Jag vet ju att han aldrig skulle göra nått så jag skrattar ju bara när han "attackerar",
 
Efter ett tag när jag verkligen fått nog av att han larvade runt så blev jag lite förbannad och då skötte han sig finfint. Lillpojken är ganska busig! Men ett bra träningspass blev det för mig iaf!
 
 
Sötbusen, man kan ju inte annat än älska honom <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja ge dig aldrig! Han kan få storhetsvansinne då.

2012-07-16 @ 12:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0