20e Juni

Jobbade 7.45-14 idag. Ganska mycket att göra för alla andra å jag fick sitta i kassan i typ 5 timmar. Det var inte särskilt kul men nån måste ju göra det antar jag. Närjag slutat köpte jag ett kilo lösgodis eftersom vi fått hem MnM imitationer som jag älskar. Åkte sen till hazzeboy och försökte rida utan tyglar. Gick inte särskilt bra, var förmycket människor och hästar runt omkring så lallade mest runt lite.

Körde hem och tog en dusch och åkte och hämtade upp Martin på hans jobb, båda var hungriga men orkade inte laga nått så vi tog en tur på ågatan. Det visade sig att New York Legends hade vegetariskt alternativ till ALLA rätter. Fattar hur glad jag blev. Kommer forever vara stamkund där :D

Nu blir det nog mys i soffan och bara ta det lugnt :)

Pusspusspå er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0