6e juni

Ganska meningslös dag. Heja Sverige typ.

HAr varit i stallet på morgonen och fikat lite med tjejerna :) Det var mysigt. Åt Amandas sås som skulle föreställa kladdkaka. Det var gott det med haha

Red en sväng i ridhuset. Måste verklige träna på min sits, tappar alltid stigbyglarna när det går för fort i traven osv.

Här hemma har vi ställt in mina fina möbler fårn IKEA och jag har även hunnit med att jaga ambulans. brandbil och polis. Hurtigt värre. Bilolycka hos grannen så hoppas alla klarat sig.

Ikväll är det lite okalrt vad som händer. Amanda försöker få med mig på rajraj, lite sugen är jag faktist men får se. Kan ju börja med att ta en dusch kanske.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0