8e Juni

Hade en toppendag igår med massor med roliga saker att göra.
Först var jag i stallet och red ut med Mikaela. Hon och jag har lite samma typ av häst, lugna, galna, nojiga, modiga, pigga, långsamma typ :P Men allt gick jättebra iaf och vi hade jättemysigt :)

Efter det så åkte jag hem och slängde i mig lite mat, sedan åkte jag och träffade Cissi och spelade minigolf. Förorade med två poäng. Men hon är ju faktist proffs så kände mig rätt duktig ändå!

Sedan blev det Denise och massa jordgubbar :D Satte oss på en park i trädgårdsföreningen och käkade med lite choklad till såklart. Sedan börjde det bli lite kyligt så vi gick hem till henne efter en kort visit på konsum där jag prutade ner priset på groddarna. Man måste ju utnyttja sin workingskills.

Och efter deeeeeet så gick jag hem till Martin och blev sjuk. Nu sitter jag i hans soffa och är jättehes och hostar som ett as. Väldigt fräscht. Hoppas det försvinner till ikväll iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0