9e Juni

Då var det helg vilket betyder jobb :) Känns lite kul faktist. Dock är jag ju inte pigg men hoppas huvudvärken försvinner så borde det nog gå bra !

Var i stallet på förmiddagen och red barbacka på hazze utan tyglar. Gick faktist riktigt bra. Ska börja göra det lite oftare och förhoppningsvis i slutändan kunna rida så i alla gångarter. Idag lyckades det riktigt bra i trav men vågade inte testa galopp. Vi var flera i ridhuset och eftersom jag inte riktigt har full kontroll kändes det lite riskfyllt. Men väldigt kul. Tror han tycker det är kul att göra lite andra saker.

Nu ska jag göra mig iordning och sedan fixa lite lunch. Ikväll ska jag mysa med nisse en sista gång innan hon rymmer iväg från mig igen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0