Kvalletid med migsjälv

Inte direkt något som ligger högst på min "roligaste att göra" lista. Meeeeen inte så många alternativ just nu. Börjar jobba halv 8 imorgon och slutade halv 10 idag så ska ju mest sova, Om jag nu lyckas med det. Ska nog hämta ett par öronproppar till inatt.

Det var brutalt mycket att göra på jobbet idag. Vi hann inte med att plocka listan vi skulle hunnit med så har lite ångest för det men får väl fixa det imorgon bitti istället. Men man märker verkligen att det är väldigt många som handlar på kvällarna nu och då är man ju inte alls lika många där som på dagarna så då blir det fullrulle heeeela tiiiiiden. Men jag tycker det är mycket roligare att jobba då så jag är nöjd :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0