Round and round

Har haft mycket för mig idag. Effektiv som alltid!

Hjälpte mamma lasta in all återvinning som vi sedan körde till återvinningsstationen. Mamma fick så lägligt ett samtal när vi skulle lasta ur det så det fick jag göra allena. Gick ganska bra ändå. Sedan åkte vi till mamams jobb för att hon skulle hämta lite kläder, seeeeen åkte vi till hööks och jag köpte assnygga ridbyxor. Råkade köpa två par. ooops!

Sedan blev det ICA och handla, goooooooodis, och lite mat också.

HEM

Åkte till stallet i min smashing ridbyxor. Hazze tyckte de var väldigt snygga så han dreglade lite extra på dem. Inte upskattat. Han har verkligen blivit sjukt fin i ridningen. Har typ inget i handen och han bär sig själv riktigt fint. SÅ stolt. Måste dock fortfarande öva upp konditionen för den är inte på topp.

Nu ska jag kolla fotboll, har faktiskt börjat tycka det är riktigt kul. Iaf när Sverige spelar (även om de suger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0