Shoppshopp

Hittade lite småkrafs på IKEA som fick följa med. Sen tog vi en kik på FYND och där hittade jag jättefina byråar. Köpte dem inte då men nu har jag bestämt att jag vill ha dem så mamma och pappa ska dit och köpa dem. I hopp om att de är kvar vill säga!

När hannah drog till jobbet åkte jag hem och bytte till hästkläder. Regnet öste ner så kände verkligen peppen! Tog in killarna så de slapp stå ute och äta och kunde torka till lite. Slängde på dem täcke också. Hazze gick inte få varken torr eller ren så ville int elägga på nån sadel så körde barbacka. Gick jättebra faktist. Han var jätteduktig :D Testade att ligga ner på honom också och det gick ett tag tills han börjde trava ^^

Nu sitter jag med mamma och kolla let´s dance. Goooooo Hysén!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0