13e? Mars

Det känns lite okalrt vilket datum det är men tror det är den 13e. Vi chansar på det!

Har varit i stallet med Angelica och Nathalie. Mycket mysigt! Vi red tillsammans i ridhuset. Hon red två fjordingar medans jag red buset :) Gick jättebra. För båda tror jag ^^

Vi har fått ett nytt underlag i ridhuset så det är typ flis nu. Tror det blir bra när det blandat sig lite med "sanden".

Idag blir det jobb 15-21.15. Hoppas det går fort :) Men det brukar alltid kännas kortare att jobba till 21.15 än till 20.30. Mycket märkligt. Annars händer nog inte så mycket mer idag. Ska börja fixa iordning mig - tar ju 2 timmar för mig att bli snygg lix.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0