22e Mars

Sitter i soffan och är lite halvdöd. Måste nog sova för är redan jättetrött. Och imorgon börjar jag sju så det känns ju allmänt tungt.

Idag har jag först varit ute i stallet och tömmkört hazze. Jätteduktig var han. Gick ut på promenad för att skritta av honom lite efterråt också. Underbart!

Efter det så åkte jag till stan och luncha med Cissi :) Väldigt trevligt även om vi bara han ses en kortis ger det väldigt mycket tycker jag! Fick sms om att mina hästsaker hade kommit också. assnabbt gick det för beställde dem ju för typ två dagar sedan! Åkte och hämtade dem och sedan vidare till jobbet.

Kollade in alla rosa sötsaker som fanns i paketet och Hazze kommer vara sockersöt imorgon! Ska försöka knäppa nån bild :)







Mitt favvolejon<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0