27e Mars

Har haft sovmorgon och för en gångsskul utnyttjat den! Sov till halv 11 vilket är typ rekord för mig.

Ska iväg till stallet nu och se hur det är med lillkillen. Han har varit halt i ett par dagar nu så hoppas inte det är nått alt för allvarligt. Tror han bara vrickade sig lite när vi klättrade i lördags men det vet man ju aldrig. Så får se om det blir någon ridning eller inte.

Igår var jag först i stallet, sedan träffade jag Linnea och åt, åt och åt lite till. Köpte massa trosor också. Typ det som hände. Var jättekul att träffa henne iaf eftersom det blir lite långt mellan gångerna. Efter det så bytte jag parkering och gick hem till Martin. Vi lagade lite mat och myste i soffan med skräckfilm som gick på repeat tre ggr. Då vet man verkligen vad filmen handlar om tillslut!





Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0