2e Mars - Stallhäng

Har precis kommit hem från stallet. Idag var det premiär ridning. Första ggn jag satt på honom på två veckor. låter kanske inte så mycket men kan meddela att mina muskler hade rymt lååååååångt bort. Räknar med en brutal träningsvärk imorgon.

Bion igår var tårfylld. Satt verkligen och snyftade högt. Men det var typ vi och 6 andra så var mer som en filmkväll. Jag kan ju verklgien ine hålla käften så sitter och babblar hela tiden. Men det var en väldigt fin film men lite för brutal. Ville åka till hazard efteråt och bara honom lite men jag gjorde faktist inte det.

Nu ska jag in i duschen tror jag sedan blir det jobb vid fyra och sedan ner till stan på kvällen :)
Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0