7e Mars

Tiden går och går! Solen bestååååår. höh

Iallafall, stallet var jättemysig som alltid. Red i ridhuset och övade upphöjda kavaletti. Denna gång på hästryggen för första ggn. Han var superduktig! Lite jobbigt med underlaget bara för det är lite ojämt med hål så han snubblade rätt illa en gång :/ När vi var klara skrittade vi ut en sväng i det fina vädret. Så jävla mysigt. Även fast jag inte direkt kan slappna av så är det sen sån härlig känsla!

När vi skulle rida förbi några hus där han alltid är asnojig så nojade han brutalt mycket och började backa och grejer så hoppade av och ledde honom och då var det absolut inga problem. Sen går vi förbi några barn och hjelt plötsligt hör jag "mamma, det är pippis häst!" haha jag dog lite då!

När jag kom hem tog jag en välbehövs dusch. Var så jävla ofräsch så det var underbart. Nu ska jag sminka mig och hitta några kläder att ta på mig istället för min sparkdräkt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0