Godmorgon 15e Mars

Även fast jag var uppe till klockan två inatt så kan jag ändå inte sova längre än till typ halv 9. Fattar inte problemet. Fast det är ju skönt för jag känner mig ju inte trött så det kanske räcker att sova 6 timmar för mig nuförtiden :)

Spenderade kvällen hemma hos Martin och hade väldigt mysigt. Vi såg två filmer. Butterfly effect - som var asbra (lite hoppig i mitten) och Gothika. Tror den stavas så. Värt iallafall.

Idag häner inte så mycket. Har INGET planerat förutom stallet ikväll så jag ska rida för Lena Wigh. Ska bli kul. Hoppas vi är duktiga!

Nu blir det frukost - sedan. STÄDNING. Jaa du hörde mamma.

Kommentarer
Postat av: mamma

Oh jag är imponerad. Undrens tid är ej förbi!!!

2012-03-15 @ 20:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0