Hannah 24

Firade som sagt Hannah som fyllde 24 år igårkväll. Det var jättekul, sedan visade det sig att en av min syrrans paralellklasskompis i grundskolan var där. Världen är liten!

Vi spenderade slutet av kvällen på Sliver/harrys. hannah och jag tappade humöret på alla jobbiga människors som ska knuffas så vi knuffade hårdare. Jennifer drog iväg oss därifrån. haha. Älskar krogen!
Tog en pizza som avslut. Det var jätteäckligt.

Idag har jag sovit till 12. Varit i stallet och galopperat massor på Hazard och pysslat i allmänhet. Hade en lite energidipp där på eftermiddagen då jag trodde jag skulle segna ner och dö. Sedan fick jag i mig lite mat så nu är jag back on track. Ska iväg till Martin nu och dö i hans soffa.

Ha en bra kväll.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0