Söndagsmys

Hemma igen. Mitt i natten också haha varför sover jag inte istället lixom? Oklart. Har jätteont i magen :( Tror jag är intollerant mot kolsyra eller nått för alltid när jag dricker kolsyrat vatten får jag jätteont i magen!

SKa väl sova snart iaf. Imorgon kommer syrra hit. Hon jobbar natt i natt sen kommer hon hit och sover. Jag ska till stallet så åker dit på morgonen så vi kan hänga när hon vaknat. Hon ska presentera nån grej för mig som jag inte riktigt fattat än. Blir spännande!

Nu blir det sängen faktist.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: beciell

Hej, följa varandra på Bloglovin? Lägg till mig och skriv vilket nummer du blev, så lägger jag till dig med och skriver såklart till dig vilket nummer jag blev :) ERBJUDANDET GÄLLER FÖRSTÅS ALLA SOM LÄSER DEN HÄR KOMMENTAREN =)

2012-03-12 @ 01:31:08
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0