Dagen efter...

Vaknade hos Martin och mådde så brutalt dåligt så jag visste inte var jag skulle ta vägen! Åkte hem, vände ut och in på mig själv och sedan var jag som ny! höh

Vi hade kul igår iaf, festade loss med 93 eller var det 94.....? Anyways. Fick ju dansa lite iaf så det var kul :) När klockan blev typ kvart i tre gick jag hem till Martin som dock inte var hemma utan skulle komma halv 4. Satt utanför hans dörr och powernapa lite. Så öppnas hissdörren och jag tittar upp lite nyvaket. Så är det INTE Martin vilket gör situationen lite weird. Jag säger typ "hejsan" och han bara "eeeh hej?" sen frågade han om jag behövde nått eller om jag vill komma in till honom sålänge men jag tivdes så bra där på betonggolvet så tackade nej :p Sedan kom som tur var Martin så jag fick sova i en riktig säng iaf :)




Kommentarer
Postat av: Denise

Haha, bra där tjejen! Skype någon dag? :) puss

2012-05-20 @ 22:28:54
URL: http://denisepeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0