Fredagsmys

Vaknade med Martin och låg kvar där i sängen till elva då frukosten serverades. Ganska lyxigt. Träffade Hannah på stan vid halv ett och jag shoppade lite nya BH:ar plus ett linne och en skjorta. Vi han såklart med en fika också vilket nästan är ett måste när man är på stan.

Vid tre åkte jag till farmor och farfar där vi överasskade dem med en ny dator. Dem fyller snart så då tyckte vi det passade med en liten uppgradering från deras sju år gamla....vid halv sju åkte jag därifrån för att hinna med stallet innan det blivit natt. Hoppade upp barbacka på hazze med endast grimma och grimskaft. Underbart han försökte lixom inte ens kasta av mig! Försökte fånga det på bild men det var lite svårt för min arm var inte riktigt tillräckligt lång för att få med både mig och hästen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej bebis! Tycker att det är väldigt fint att du har börjat blogga igen :) <3

2012-05-18 @ 23:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0