Myskväll borta

Kom hem från stallet för en stund sedan. HAr övat galoppombyten med en häst som inte kan det överhuvudtaget. Lyckades två gånger och gissa om jag skrek när jag berömde honom då. haha. Hazzeplutten var helt slut stackarn. Fast det var jag med för den delen. Men kände ändå att jag skulle köra lite styrketräning efterråt så mockade ur lite bajs ur hagen (jag lever ett väldigt glamoröst liv i know). Det blir ganska tungt och hagarna är inte direkt platta. Hej benmuskler.

Nu har jag duschat och gråtit när jag epilerade benen. Och ska snart åka iväg till martin :) Vi ska göra pannkakor. Älskar det - särsklit med salt på yuuuuuuuuuuuuuuuuuum.



 

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0