Onsdag 30e Maj

Var på intervju imorse klockan 9. Hade haft migrän igårkväll så la mig åtta igår så var ganska pigg när jag gick upp. Skönt det. Intervjun gick bra, men lite långt fram jag söker jobb så de kunde inte riktigt ge mig nått rakt svar utan skulle höra av sig :)

Efter det åkte jag direkt till stallet där jag hade en upplevelserik uteritt med Hazard.
- Änder flög upp
- Väldigt ojämn mark
- Brunnar som var läskiga
- Kossor som såg likadana ut som lilla hazze själv
- Rabarberblad
- Lekstuga
- Bikupor (där var jag också livrädd!)
- Stor väg med massa lastbilar
- och sist men inte mins precis när vi nästan var hemma så kastar sig Hazze framåt och börjar skena. har aldrig varit med om den hastigheten förut. När jag fått stopp på honom känner jag lixom hjärtat genom sadeln. Och skuttskutt kommer ett rådjur som är minst lika rädd som hazze.

MEN KVAR SATT JAG HELA VÄGEN


Nu ska jag iväg till farmor och farfar för att hjälpa till lite med deras dataintresse. Och ikväll blir det Martin :)



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0