Ont i römpan

Vaknade hemma hos Martin. Trodde jag skulle ligga vaken hela natten eftersom jag hade så ont och var så varm. Men vi hade balkongdörren öppen så sov riktigt bra faktist. Pussarna hjälpte nog lite också :)

Åkte därifrån vi elva iaf för parkeringen gick ut och jag var tvungen att hinna med stallet innan jobbet. Men kune verkligen inte rida för jag bränt mig så mycket så tömmkörde lite. Hade tänkt öva mycket galopp men han vägrade galoppera och sprang bara i turbofart så blev lite förbannad och då fick han ett lite utbrott och sparkade och bockade runt lite men sedan sparng han som en arab med svansen i vädret och höjt huvud. Sjukt snygg - men hastigheten ökade och öäkade bara och han blev starkare och starkare tills jag sparng allt vad jag hade efter honom. Fick stopp efter ett tag men kändes som om jag skulle ramla och släpas efter honom ett tag :P

Kul att se att han "har det i sig" iaf :)



SNYGGO


Kommentarer
Postat av: Amanda

Uh det gör ju så förbaskat ont! Jag har lyckats bränna mig så att mitt halsband bildar en vit skepnad på huden.. Inte såå snyggt alltså. Testa att smörja med body series lotion för att lindra.

Asså vad är det för "monsterpiller" mamma köpt? Ser inte ut som nutriway. Det borde ni köpa så att ni får bonus på det ju :-P

Uppe i Södertälje är det väldigt bra o lärorikt :-)

Puss! <3

2012-05-26 @ 21:47:47
URL: http://amandastendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0