Solpromenad

Det var ashärligt att promenera förut. Ville inte sluta gå, men tillslut hamnade vi hemma på terassen med varsin isglass :) Nu är sommaren här....kanske.

Ola åkte vid ett och då fixade jag lite mat. Har helt tappat aptiten, aldrig sugen på nått så blir alltid nått "quorn-aktigt" med lite gurka till. Typiskt mig. Alltid gurka till allt.

Efter det åkte jag till stallet och tog en uteritt med min lilla prick. Han var jättemysig och lugn, har inga konstigheter för sig alls längre och Carina säger att det är för att han trivs så bra med mig. Hoppas verkligen det är så :)



Bara så ni vet så får ni räkna med att det kommer bilder på Hazard typ varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0