Tömmkörning

Tog en cykeltur till stallet med mamma. Hazze var överjävlig när jag skulle ta in honom dock. Han bara vände rumpan till och sparkade mot mig. Lite irriterande. Men jag vann som alltid tillslut. Fast mitt humör var inte direkt på topp då men hn är ju sådär jobbigt söt hela tiden så kan ju inte direkt fortsätta vara arg särskilt länge...

Tömmkörde iaf och han var jätteduktig, mamma filmade massor som jag tänkt lägga upp men min kära tekniska mor har istället för att filma så stängde hon av kameran avrje gång hon skulle filma och satta igång den när vi inte skulle filma så blev inte mycket förutom massa gräs. Men här är några bilder på sötot iaf :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0