16e november

Godkväll folket :)

Jag ska strax gå och lägga mig i min brutalt underbara säng. Är sjukt trött just nu orkar inte ta mig från soffan till badrummet för att borsta tänderna och tvätta ansiktet...samlar lite energi sålänge!

Idag har jag myst runt med Erik hela dagen, vi åkte förbi Cloetta och Evelina råkade handla lite mycket choklad, sedan åkte vi till brunneby musteri där jag köpte honung och te, har så ont i halsen så hetsdricker te i hopp om att det ska bli bättre!

När vi kom hem lagade vi tacos och sen myste vi bara tills jag åkte till stallet och han åkte hem till nkpg.

Spenderade kvällen hos min fin vän Denise <3 hon är hemma över helgen :)

Nu ska jag göra mitt bästa för att komma i säng.

Pussochgodnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0