20e September

Fattar ni! Tio dagar kvar!
Nu är det verkligen nära :) Underbar känsla.
 
Idag har jag bara varit i stallet fram tills nu, myste med min bästis och sedan red vi en timme i ridhuset. Övade honom på att stå stilla vid pallen också så jag kunde sitta upp utan att han gick iväg och i slutet rörde han sig inte en millimeter mitt <3. Duktig pojk det där, fast han blir jävligt föbannad i början när han vill göra på sitt eget lilla vis.
 
Efter det så lallade jag bara runt i stallet, snackade med Emilie och Linn och sen vid tretiden åkte jag hem och stod i duschen ett bra tag. Nu ska jag snart, sen, senare åka till Erik. Man vet aldrig riktigt när det blir...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0