5e September

hela dagen har gått i ett, myste med Erik hela dagen typ fram till fyra då jag fick skicka hem honom lite snyggt för att mina andra pojke behövde lite kärlek. Åkte till hazze och myste med honom och red ett långpass på banan med lite bommar. Måste öva upp hans små stjärtmuskler för nu är han ett muskelberg fram och en liten ministjärt där bak typ. Iallafall fick han massa mat och vi myste lite sedan blev det hem till villan igen. Kom typ 6 minuter efter utsatt tid då syrran skulle komma hit men det var nog okej. Hon hjälpte mig beställa hem lite grejer från Amway och sen hade vi lite familjemiddag :) Myspys.
 
Nu ska jag kanske se nån film sedan blir det att sova. Imorgon ska jag upp typ tidigt för att kolla upp mitt andra jobbiga problem på VC.
 
Nattipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0