14e April

Vårstädat lägenheten! när man väl kommer igång är det faktist nästan kul. Nästan...Alla påsksaker är på vinden tillsammans med vinterhästkläderna. Skänkt bort en hel påse med skor och en säck men mjukiskläder.
Samtidigt som jag tvättar, hör ni hur fantastisk jag är eller??

Ska snart åka till stallet och fixa mat och mocka så jag slipper göra det ikväll i mörkret när jag har kvällsfodringen!

Sen mellanlanda hos mamma och pappa för mat sen till jobbet! Längtar till nästa vecka då jag är ledig massor.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Verkligen duktigt! :)
Skulle vara trevligt med lite fredagsmys tillsammans :)
Hoppas att det går bra med kvällsfodringen sen.
Kram

2013-04-14 @ 11:59:58
URL: http://amandastendahl.blogg.se
Postat av: mamma

Duktigt tjejen. Bild på gardinerna saknas.

2013-04-14 @ 21:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0