30e augusti

Vaknade av att erik ruskade om mig, vaknade i panik och han är lika orolig/förvirrad och frågar när jag börjar. Kollar klockan så jag inte försovit nog, en kvart kvar tills klockan ringer, tack älskling...❤

Åkte till deichmann för utbildning i tre timmar, väldigt intressant och givande faktiskt :)

Direkt till stallet efteråt och rida ut på en väldigt snubblig hazard. Känns inte så kul om han skulle gå omkull när vi galopperar i ganska hög fart så tog det lite lugnt.

Ringde Cissi för att kolla läget ifall vi skulle hitta på nått men bådas energi var på minus så vi pratade i telefon o en timme istället !

Nu sitter jag på tåget mot Norrköping igen, ska försöka växla pengar jag hittade i en plånbok från när jag var och hälsade på Nisse i London, cashflow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0