14e december

Sov typ tio timmar inatt. Dör vad skönt det var! Vaknade utan röst och med huvudvärk så det var ju kanske inte supreeem. Åkte till stallet med gott hopp. Red ett tufft dressyrpass i paddocken. Allt hade varit tufft i den form hazze och jag är i just nu haha. 

Fick en fin början på migrän redan där. Envis som jag är skulle jAg ju dock rida färdigt. Halvt avliden åker jag hem till mamma och pappa och får mat serverad, duschar, hjälper Brita med alla hennes bilder. Sen får jag migrän på riktigt. Tog mammas medicin och la mig i soffan eftersom jag typ blir hög av det. Efter lite hjärtklappning så började det släppa och här sitter jag nu på tåget till blacka där vi ska fira moster Tina! Hoppas jag håller mig såhär hela kvällen!

Ha det så bra!



Kommentarer
Postat av: Pappa

Sköt om dig o ha det bra i kväll.

2013-12-14 @ 18:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0