13e Februari

Kom precis till workforyou nu. Hade en skön morgon med mig själv vid köksbordet. Åt länge och mycket vilket jag egentligen verkligen inte behöver menmen. Ska väl inte dra ner på maten utan mer på chokladen kanske. Men det vet jag inte om det någonsin kommer hända!
 
När jag är klar här blir det väl hem och luncha, med eller utan Erik det är oklart fortfarande eftersom han är okontaktbar på morgonen. Sen har jag tvättid också men får se om jag tvättar eller om jag åker till stallet!
 
Jag är jättesugen på att sola också men funderar på att vänta lite till så jag inte går in för hårt direkt lixom...

Kommentarer
Postat av: Jhs

Evvs du är ju i superform! Jättesnygg alltid! :)

2013-02-13 @ 11:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0