7e februari

Sitter och tittar på film med Erik! Vi såg en film som hette the hunter. Den var verkligen en besvikelse, väldigt oklar film!!

Vi har även hunnit med att äta tacos! Fick till en fantastisk veggitacofärs idag så det var supergott!

När jag var i stallet idag red jag och anette ut runt fältet, hennes häst hade inga skor utan gick barfota och det gick jättebra, tills typ 50metet innan stallet då går de omkull, i skritt! Det var baaaara is överallt och stackars zilke kom inte upp utan halkade hela tiden :( jättehemskt att se, jag och hazze lekte cowboy så galopperade till stallet och hämtade skor till hästen och sen full fart tillbaka med plastpåsar hängandes på halsen och han var så duktig min lilla prins! Tillslut kom zilke upp iaf men hon verkade pigg iaf så hoppas hon inte gjorde sig illa!

Ha en skön kväll puddingar!
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0