Lördagsmys med ägget

Kom nyss hem från jobbet, lugn dag men det gick relativt fort ändå :) Imorgon ser jag fram emot att ha becca som sällskap hela kvällen!
 
Har fått i mig ägg som kvällsmat, standarden i fröken stendahls lägenhet! Väldigt gott och med tanke på att jag var nära att köpa med pizza hem när jag åkte förbi pizzerian så var jag också väldigt nyttig! Har redan borstat tänderna så nu blir det inga mera onyttigheter här inte!
 
Imorgon ska jag vara uppe med nån tupp som är morgon pigg, Ska vara i stallet runt halv sju, sju.
 
Ska se nått eller några avsnitt av Arrow sen blir det sängen med eriks tröja i brist på annat <3
 

Kommentarer
Postat av: jhs

Vilken storbloggerska du blivit, i lööve it! :)

2013-02-17 @ 00:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0