17e Januari

Kom precis hem nu till min mysiga lägenhet som bara blir finare och finare för varje dag! Skulle jobbat till 21.30 men den tiden snobbe beccson :p det stod att båda skulle jobba kvällen med Annette hade nog skrivit fel på mig så jag fick sluta en timme tidigare. Vilket inte var alldeles för smärtsamt som tur var!
 
Innan jobbet var jag i stallet och bråkade med Hazzeplutt. Han VÄGRADE göra allt jag sa men efter att jag varit lika envis som han i en halvtimme gav han upp och gick så fint så!
 
Innan stallet var jag och åt frukost med min saknade Cissi :) Var brutalt länge sedan vi sågs så det var jättemysigt. Och de där sconesen är fan gudomliga!
 
Adioso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0