19e Januari

Heeeeeeej!
 
Idag har varit en fullspäckad dag. Erik kom och skrämde mig mitt i natten genom att stå över mig haha. Lite lätt läskigt men väldigt mysigt när jag insåg att han inte skulle strypa mig.
 
Han hängde med till stallet sen på morgonen och gick bredvid medan jag satt på hazze och förfrös allt som kroppen består av. Sedan skyndade vi hem till mamma och pappa och käkade tacos innan vi hetsade vidare och jag åkte till jobbet och han till XXL. Jobbet gick superfort, var massor att göra hela tiden och från att becca och jag började ta våra raster till att jag fick gå hem gick det i superspeed.
 
Kom precis hem nu och har fixat lite kvällsmat, knäcke med ost och paprika. Youghurt och juice. Mumma! 
Sitter och tittar på Killers, världens roligaste film typ.
 
Pöösss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0