Galopp runt fältet i snön!

Det var vad Hazard och jag underhöll oss själva med på morgonkvisten. Åkte dit vid halv 9 så red iväg runt halv tio. Han var glad och framåt vilket alltid är lika trevligt. Jag tackar återigen min supersadel när Hazze hörde en elefant i skogen och flög 50 meter in på fältet. Menmen bra gick det, upptäckte dock att det var väldigt halt och att broddarna inte hjälper särskilt mycket just nu. Tog det ganska lugnt sista biten för ville inte riskera att han går omkull.
 
Han kommer få vila två dagar nu när jag åker til norrköping och är där till på torsdag. Det är han säkerligen väldigt nöjd över!
 

Kommentarer
Postat av: mamma

VA inte hemma på födelsedagen?????? =)

2013-01-14 @ 19:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0