Lugn Söndag

Det har varit en riktigt skön dag idag. Bara tagit det lugnt och pillat och plockat med diverse. Åkte till stallet vid tre tiden och myste där till sex. Hazard var underbar i ridningen idag, verkligen fantastiskt duktigt. Man märker att efter 45 min typ så lossnar det mesta och han är en superhäst att rida! Tror inte många tror det men han har verkligen kapacitet för mycket och är väldigt duktig!
 
Åkte förbi hemma hos mamma och pappa och snodde med lite ägg sedan åkte jag hem. Tog en lååång varm dusch och sedan ringde Erik. När vi lagt på så kollade jag ponnyakuten, sjukt interssant program verkligen! Sen har det bara gått utför med lussekatter, choklad, godisfiskar osv. Måste göra en förändring verkligen!
 
Kommer nog lägga mig ganska snart eftersom jag ska upp tidigt till stallet och rida innan jag ska på workforyou vid halv ett!
 
Godnatt på er!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0