Workforyou

SItter på workforyou nu men slutar om en halvtimme. Var som sagt jättelänge sedan jag var här men det var som vanligt :p Hittade inga jobb, väntar ju på svar från min kontakt jag har. Hoppas på det jobbet verkligen!
 
När jag slutat ska jag hem, borde verkligen äta men lite oklart om jag hinner. Kanske får till nån sallad iaf innan jag åker till stallet för att mysa med min sötispojke. Hoppas vi kan rida ut idag! Var jättelänge sedan vi gjorde det, ganska tydligt att han behöver få sträcka ut lite så som han betedde sig i tisdags! Tror jag sträckte mig i sidan av magen när han busade för har fruktansvärt ont där nu, kan inte skratta!
 
Ikväll kommer Erik tillbaka till mig och sover hos mig innan hans intervju imorgon. Jag bokade in tid hos Ida igen för att fixa lite mer med håret då :)
 
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0