Firat Jonas

Igår var vi ute på enoteket och firade Jonas lillpojken som fyllde 26! Gamle man. Jag åt pizza återigen, väldigt god var den iaf!

De andra åt oxfilé, flankstek och några pasta varianter. Väldigt gott. Vi satt där till halv elva tror jag och sedan drog vi till en bar och satt där ett tag! Mysig kväll, dock var jag på partymood men det var tyvärr inte resten och min partner in crime var ute i bushen så fick snällt följa med hem när alla gick!

Hoppas på party snart, blir väl dock inte förren nästa helg eftersom påsken är denna och jag jobbar då!


Kommentarer
Postat av: jhs

Haha vilka små tjejer! :) Jag ska locka/loca ut dig i helgen komsi, komsi!

2013-03-24 @ 17:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0