26e november

Har landat med min snoriga näsa på jobbet nu. Känner mig väl inte supermotiverad kanske men hoppas jag vaknar till och att kvällen går fort :)

Sov hos Erik inatt och vid tre-tiden var ju uppe för att snyta mig. Ville inte tönda så gick in på toan i mörkret, stänger dörren och vart har jag tummen? Precis vid gångjärnen. Höll på att dö och svimma på samma gång! Men jag ramlade tillbaka till sängen och väckte Erik med massa tårar. Nageln sitter kvar men det gör så förbannat ont! 



Kommentarer
Postat av: Amanda

Uh, satan vad ont sånt gör! Knapra lite medikament om smärta är allt för jobbig.
Puss

2013-11-26 @ 17:25:54
URL: http://amandastendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0