Mellan fyra jobb

Får de vilka jag väljer :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad spännande! Hoppas att det är några kul/bra jobb som verkar intressanta. Vill gärna höra hur det gått :)

2013-10-25 @ 19:21:06
URL: http://amandastendahl.blogg.se
Postat av: jhs

Känns inte som jag dagis/förskole-peppat dig ordentligt! Att jobba med barn är seriöst de BÄSTA som finns kanske inte föralltid, men oh vad glad och tacksam jag är att jag faktiskt fått göra de! Alla energi de bara dräller omkring sig, fantastiskt! Tagga dagis Evvski! Du skulle vara en pärla!

2013-10-26 @ 23:08:14
Postat av: jhs

Ps. Ditt hår är som gjort för att torka av sig både snorgubbar och annat i! Du måste helt enkelt göra dagis karriär, hihihi ;)

2013-10-26 @ 23:09:25
Postat av: mamma

Ja för tusan ryck in bara. Tips, man kan ha en eller fler flätor och klara sig fin fint.

2013-10-27 @ 10:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0