9e september

Hade en underbar/hemsk helg!

Lördagen spenderade jag och Erik först med att jogga/promenera runt en sjö i nkpg. 9 km var hela rundan! Jag avslutade med lite bad :)

Sen åkte vi hem till mig och Cissi och Alex kom förbi och hängde lite. Vi drog vidare till strandgatan och bowla lite (jag förlorade inte!!!!) och sen vidare ut, det blev en del alkohol för mig men inte mer än för nån annan tror jag! Men jag fick iaf ligga över toaletten heeeela söndagen. Lilla Erik fick ta hand om mig som fick några gråtanfall när allt kändes hopplöst! Kommer dröja ett bra tag till jag dricker igen...

Kommentarer
Postat av: mamma

Kanske att man blir klokare med åren. Fast en del får bara sämre motståndskraft mot baksmälla. KRAM

2013-09-09 @ 16:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0