Fail

Måste erkänna att bitterheten som infann sig igår var ganska total. Erik och jag skulle ju då ÄNTLIGEN boka hyrbilen. Hade hittat värsta bra sida. Där en bra bil kostade typ 5000. Vad tror ni det står när jag hår in där igårkväll då?! Då är priset höjt med typ 3000kr. Herre min Gud vad jag lackade ur. Jag hade ju verkligen velat velat boka men eftersom Erik och jag inte hade setts på typ fyra dagar så hade det ju inte gått! Önskar bara jag gjort det själv för nu känns det verkligen som man kastat pengar i sjön. Meeeeeeen vad lärde vi oss av detta då haha
Var alltid ute i god tid! Aja nu hoppas vi att allt går smärtfritt iaf, ett väldans bestyr med självriskreducering och allt, kan behövs lite bearbetning av detta med min käre far...

Nu ska jag hämta lille bilen i vikingstad sen ikväll blir det jobbish!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0